(Mulla ei ollut lappalaiskoiraa ottaa treeneihin kun Martti on saikulla, eli mun vissiin pitäis ottaa pentu eikö?)
Rasa aloitti omalla henk. koht paikallaolollaan ja se pikkuprkl nousi Miran käskystä! Saatiin tätä nyt treenattua että oikeasti mua pitää kuunnella.
Sitten pikkuisen seuraamista kainalopallolla. Onnistuin asenteessa, tuntui hyvälle.
Z: eilistä paikattiin mutta en kyllä nyt kuollaksenikaan muista onnistuiko ykkösellä? Saattoi ehken onnistua.
(btw, jos mie nyt otan pennun niin mie en pysty aksaamaan sen kanssa kun voin aksata vaan yhden koiran kanssa. Eli pitäiskö sittenkin odottaa kunnes Rasa ei enää aksaa...?)
Luoksetulo suorana, meni hyvin maahan vaikka hetsailin ruutuhommaa ensin. Hyvä loppu luoksarille, tykkäsin.
Ruutu: palkkailin merkistä, paikka ruudussa edelleen hiukka hukassa (kelle tää ois yllätys...?) mutta löytyy se sinne jotenkin
Kaukot: vaikeeta on, reenataan tätäkin. Mitä enempi reenais niin sitä varmemmin saisi tekniikkaa kunnollisemmaksi. Ei ne nyt ihan kaameet ole mutta kun niitä pisteitä nyt ykkösiin kaivattasiin.
(mun nuorin koira on nyt 5,5-v, ois varmaan ihan fiksua jättää Marttiakin joskus eläkkeelle koska se tulee jo yhdeksän ja en tiedä kehtaako kymppivuotiaan kanssa pk kenttiä koluta vaikka se oiskin kunnossa? Eli tavallaan ehken ois ihan fiksua ottaakin nyt se pentu)

Oli ihan huiput treenit ja ihana, auinkoinen lenkki siihen päälle! Mulla oli Eelis mukana ja koska on reipas vauva ja ihanat treenikamut niin se onnistui vallan hienosti. Kiitos ihanaiset! <3

(mutta jos mie nyt otan pennun niin sit mie en ehken voi ottaa Martin lapsenlasta koska ikäero on niin pieni ja neljä koiraa ois aika hurjan paljon jos luonnollista poistumaa ei tapahdu - argh!! päättäkää joku mun puolesta!!)