Olen nyt reenaillut vain Martin kanssa, jotenkaan ei ole virta riittänyt enää Rasan kanssa tehdä joten tytsy on nyt ollut vähemmällä (mutta sen jalka vaikuttaa aika lupaavalta ja Rasa on nyt päässyt ihan kunnon lenkeillekin mukaan!).

Martti on jatkanut taisteluleikkejä patukalla ja hienosti se kiskoo ja välillä muriseekin. Päästää yleensä naksusta irti, eli en ole mitään irrotuksia ottanut ja namitovat ulottuvilla kuitenkin. Martti ei oikein tykkää saalistaa, vaan sille pitää tulla iholle ja sen pitää ilmeisesti saada ottaa se patukka tuosta ihan minun mahasta kiinni että se oisi kivaa. Täytynee koettaa laittaa videota meitin räpellyksistä jossain vaiheessa.

Tunnaria ollaan otettu nyt jarrunamien kanssa, eli ennen kapuloita noin 15 cm päässä on muutamia nameja rivissä. Tämä kikka tuli mieleen kun muistelin miten tutut ovat tunnarin vireongelmia ratkoneet ja ajattelin ettei se nyt tuhmenna kokeilla (vinkki muistaakseni Kirsiltä ja Vernalta). Aikalailla mukavasti on toiminut. Olen myös vahvistanut sen oikean kapulan ottamista heti kun M haistelee sitä ja tätä ollaan tehty naksulla. Ihan mukavalta vaikuttaa mutta jätän tämän nyt maneesitreeneistä pois hetkeksi.

Sisällä olen naksutellut etutassujen saamista frisbeen sisään, ja olen saanut aikaiseksi lähinnä kaivamista. hmmmm... hauskaa se on ollut kuitenkin. Sen lisäksi ollaan iukan temppuiltu lapojen välin (tai mitä se nyt ikinä venyttääkään) venyttämistä laittamalla pää etujalkojen väliin (Martti, en minä).